Regulamin sklepu Beauty Lab Clinic z polityką zwrotów i płatności

 

Beauty Lab Clinic Damian Chrzanowski
ul. Aleja Niepodległości 37A,
05-600 Grójec
NIP: 7972032149
REGON: 382215434


§1. Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy działa pod adresem: https://beautylabclinic.pl/pakiety-2

  2. Właścicielem sklepu jest
    Beauty Lab Clinic Damian Chrzanowski
    ul. Aleja Niepodległości 37A,
    05-600 Grójec
    NIP: 7972032149
    REGON: 382215434

  3. Sklep oferuje sprzedaż:
    a) usług kosmetologicznych,
    b) pakietów usług związanych z urodą.

  4. Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu, zawierania umów, płatności, dostaw, zwrotów i reklamacji.


§2. Zawarcie umowy

  1. Umowa sprzedaży zawarta jest w momencie potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez sklep.

  2. Potwierdzenie przesyłane jest na adres e-mail klienta.

  3. Klient oświadcza, że zapoznał się z regulaminem i polityką prywatności przed złożeniem zamówienia.


§3. Ceny i płatności

  1. Wszystkie ceny w sklepie są cenami brutto (zawierają VAT).

  2. Dostępne formy płatności:
    a) karta płatnicza,
    b) przelew online,
    c) BLIK.

  3. W przypadku usług medycznych płatność może być dokonana przed lub po wykonaniu usługi, zgodnie z ustaleniami z klientem.

  4. Sklep zapewnia bezpieczne przetwarzanie danych płatności zgodnie z obowiązującymi standardami bezpieczeństwa.


§4. Realizacja zamówień i dostawa

  1. Produkty fizyczne lub wirtualne wysyłane są kurierem w ciągu 7 dni roboczych od zaksięgowania płatności.

  2. Pakiety zabiegów realizowane są zgodnie z terminem ustalonym indywidualnie z klientem.

  3. Klient zobowiązany jest do podania prawidłowych danych kontaktowych i adresowych.


§5. Polityka zwrotów

5.1. Pakiety zabiegów indywidualnych

  1. Pakiety zabiegów są usługami zindywidualizowanymi, dopasowanymi do klienta.

  2. Odstąpienie przed rozpoczęciem serii zabiegów: klient ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od zakupu, zgłaszając to drogą mailową lub telefoniczną.

  3. Po rozpoczęciu serii zabiegów: klient traci prawo do odstąpienia od umowy, zgodnie z art. 38 pkt 5 ustawy o prawach konsumenta: „Przepisy niniejszej ustawy nie mają zastosowania do umów (…) w których przedmiotem świadczenia jest świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, a konsument został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po jego wykonaniu utraci prawo odstąpienia od umowy.”

5.2. Produkty fizyczne 

  1. Klient ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od otrzymania towaru (art. 27–32 ustawy o prawach konsumenta).

  2. Koszty zwrotu ponosi klient, chyba że sklep postanowi inaczej.

  3. Procedura zwrotu:
    a) wysłanie jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy,
    b) odesłanie produktu w możliwie nienaruszonym stanie.


§6. Reklamacje

  1. Reklamacje produktów: klient może zgłosić w terminie 1 roku od daty zakupu.

  2. Reklamacje usług: rozpatrywane indywidualnie przez klinikę.

  3. Reklamacje należy zgłaszać mailowo lub telefonicznie na dane kontaktowe podane na stronie.


§7. Podstawy prawne

  1. Prawo do odstąpienia od umowy przed wykonaniem usługi: art. 38 pkt 5 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827).

  2. Prawo do zwrotu produktów fizycznych: art. 27–32 ustawy o prawach konsumenta.

  3. Ochrona danych osobowych: Rozporządzenie (UE) 2016/679 (RODO).


§8. Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego i ustawy o prawach konsumenta.

  2. Wszelkie spory będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby firmy.

  3. Klient oświadcza, że zapoznał się z Polityką prywatności dostępną pod adresem: https://beautylabclinic.pl/polityka-prywatnosci/